reklama

Futbalový fanúšik

Život dospelého človeka, jeho láska k futbalu, a k povzbudzovaniu svojho najmilšieho klubu na štadióne. Veľa ľudí myslí, že sú to len pravičiari, skíni, nacisti a neviem aké sú názvy pre ľudí, ktorý dávajú najavo svojú lásku ku klubu. Musím Vás vyviesť s omylu.Veľa ľudí je tam extrémistkého typu. Dajú si pár pív, zopár štamprĺ rumu alebo ako sa to povie niečo na zohriatie. Novinármi sú týto ľudia zatračovaný, považovaný za nebezpečných, extrémistyckých a moc emotívnych ľudí. Emotívnych áno, ale len preto, že sa zasahuje do niečoho, čo neskutočne milujú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Viete, veľa ľudí si myslí, že sme len banda zverou, ktorý sa nevedia správať a prejavujú svoju agresivitu. No v skutočnosti, pravý fanúšikovia dokážu stáť za každého počasia, kričať povzbudzovať svoj klub do konca za každého stavu. Nech prehrávajú ženieme ich ďalej nech sa deje čokoľvek. Pravý fanúšik nie je hulvát, správa sa kultivovane. Povedzte mi, Vy ktorý čítate môj článok, že si nikdy nezanadávate. Nikdy Vás nerozčúli obyčajná hlúposť, keď sa Vám niekto tlačí do vašeho prúdu. Nikdy sa Vám to nestalo? Skúste sa zamyslieť. Aspoň raz, možno aj viac. Ja Vás za to trestať nemôžem stáva sa to každému. Skúste sa teraz pozrieť na nás, na nás fanúšikov, zatracujete nás za názory voči iným klubom. Podpichovanie protihráčovím fanklubom a opätovanie týchto šteklivých situácií. Bitky, áno, je to tak. Veľa krát tu boli bitky ale opäť sa skúsme zamyslieť trošku. Máte niečo, pre čo sa dokážete tak zapáliť, že neviete čo robíte? Isto máte hobby, koníček, prácu, alebo čokoľvek iné, pre ktoré ak sa Vám nedarí dokážete sa neskutočne rozčertiť ? Keď je niekto lepší ako vy v niečom čo milujete, alebo považujete to za svoju silnú stránku, nedokáže Vás to nahnevať? Skúste si predstaviť nás, máte radi svoj klub. Milujete ho, spravíte pre neho všetko, to je to, čo musí mať pravý fanúšik.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel by som Vám povedať, že si nesmieme mýliť tie "individuá" ktoré,prídu opijú sa a vyvolávajú konflikty, nie to nie su pravý fanúšikova, isto nie. Pravý fanúšik sa snaží robiť všetko pre dobro svojho milovaného klubu.

Chcel by som Vám povedať, že nezastávam žiadne pravicové názory. Nie som Skinhead. Som obyčajný chalan, ktorý miluje svoj klub a nesúhlasím s názormi, ktoré sa koľujú v novinách a vôbec sa mi nepáči, že nás všetkých "hádžu do jedného vreca".

Ďakujem za porozumenie


Robert Weber

Robert Weber

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý občas až priveľa myslí.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu