reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Weber

Robert Weber

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý občas až priveľa myslí.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Detské Šampanské? Kdeže...

Robert Weber

Detské Šampanské? Kdeže...

Som teenager, mám takmer 17 rokov. Vidím na Facebook-u fotky kamarátov z každej piatkovej akcii. Čítam v sobotu všetky ,,poopijášové" statusy s kocovinou takou za akú sa ani poriadný dospelá nemusí hanbiť. Ale prečo je to tak?

  • 18. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 892x
  • 74
Človek, ktorý ma naučil milovať..

Robert Weber

Človek, ktorý ma naučil milovať..

Už je to dlhá doba. Čo nás opustil môj dedko. Bolo to rýchle nečakané, zúfale a smutné.. Bola to hlobká rana do srdca z ktorej som sa dostával ešte veľmi dlho..

  • 31. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 403x
  • 0
Futbalový fanúšik

Robert Weber

Futbalový fanúšik

Život dospelého človeka, jeho láska k futbalu, a k povzbudzovaniu svojho najmilšieho klubu na štadióne. Veľa ľudí myslí, že sú to len pravičiari, skíni, nacisti a neviem aké sú názvy pre ľudí, ktorý dávajú najavo svojú lásku ku klubu. Musím Vás vyviesť s omylu.Veľa ľudí je tam extrémistkého typu. Dajú si pár pív, zopár štamprĺ rumu alebo ako sa to povie niečo na zohriatie. Novinármi sú týto ľudia zatračovaný, považovaný za nebezpečných, extrémistyckých a moc emotívnych ľudí. Emotívnych áno, ale len preto, že sa zasahuje do niečoho, čo neskutočne milujú...

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 3
Malý chlapec

Robert Weber

Malý chlapec

Predstavme si chlapca, ešte je malý, veľmi neskúsený a jeho krehká duša môže byť kedykoľvek zničená dnešnou dobou. Malý chlapec má rodinu, ako väčšina dnešnej mládeže. Otec, matka, mladší súrodenec, veľký dom, chlapec má všetko, no len na prvý pohľad. Snaží sa to vážiť najviac ako je v jeho silách. No i tak to nie je postačujúce. Chlapec má veľa priateľov, sú pre neho všetkým. Študuje na škole, kde prechádza s odretými ušami.

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 187x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu