reklama

Detské Šampanské? Kdeže...

Som teenager, mám takmer 17 rokov. Vidím na Facebook-u fotky kamarátov z každej piatkovej akcii. Čítam v sobotu všetky ,,poopijášové" statusy s kocovinou takou za akú sa ani poriadný dospelá nemusí hanbiť. Ale prečo je to tak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (74)

Často si kladiem otázky, na ktoré mi nik z mojích rovesníkov nevie len tak ľahko odpovedať. Nútim sa zamýšľať nad svojou generáciou. Nad ich prioritami, zásadami, čestnosťou a. i.

Prečo vlastne mladí ľudia pijú? Berú si príklad zo starších? Alebo čo ich donúti v piatok vypýtať si priepustku od rodičov a zabávať sa do noci pod vplivom alkoholu alebo prinajhoršiom aj nejakých lahkých drog? Nikdy som tomuto nerozumel, nechápal. Chcú ukázať akí sú dospelí? Pretože toto nie je práve prejav dospelosti. J Neviem, nerozumiem, nechápem. Napadlo mi aj či im to náhodou aj nechutí. Lebo ak áno, tak to môžme väčšinu našej mládeže poslať na Prednú Horu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nerozumiem svojim rovesníkom, nerozumiem ich ,,vyspelé" móresy. Tak ľahko podľahnú drogám, alebo alkoholu. Viete čo vám odporúčam? Akonáhle príde jar dajte si tu námahú a choďte sa pozrieť na Kuchajdu medzi 14:00 až 16:00. Ja som tak spravil na jeseň a čo som tam našiel? Bandu nachlastaných kamarátov, spolužiakov a ľudí ktorých som nepoznal. Všetci pili a spoznávali jeden druhého. Či mali dôvod, neviem. Možno oslavovali. Ale na tom nezáleži, keby každý jeden rodič videl svoje deti v takom stave v akom boli, tak im nedovolia ísť výsť ani na ulicu bez dozoru!

Neviem či to nie je náhodou vo mne to zlé. Že ja som tá ,,čierná ovca" alebo ako by som to nazval. Možno áno, možno nie. Viem však jedno. Alkohol, drogy nie su práve moje priority. Mám dôležitejšie veci ako sa opičiť po mojich spolužiakoch a po ľuďoch v mojom veku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver jeden citát.

Když je člověk zdravý, připíji si na zdraví tak dlouho, až si zkazí žaludek.

Autor: Satricius

Ďakujem za prečítanie článku

Robert Weber


Robert Weber

Robert Weber

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý občas až priveľa myslí.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu